Mini-shopping

Man kan...
gå på lunchpromenad med pojkvännen <3 och shoppa lite saker :)

Strawberry Body Butter från Body Shop

Av alla smaker så tycker jag att det här är den som är "snällast" (av sommarkrämerna, av vinterkrämerna är det "Shea"). Med snällast menar jag luktar minst, eftersom dom ofta är ganska starka allihopa.
Pojkvännen tyckte för övrigt om Sweet Lemon, men jag var rädd att den skulle bli lite för stark om man smörjer in sig mycket. När vi gått vidare så luktade jag på test-insmörjningen på handen igen, och då luktade det faktiskt riktigt mild citron. Något att testa nästa gång?

Sedan blev det Stockhome, och precis när John (pojkvännen) sagt "det finns nog inget värdelösare än sånahär butiker" så gick jag rakt in i burken som jag tänkt att jag skulle försöka hitta i någon butik i hela Stockholm:

(yes, inser att jag måste skaffa en ny kamera, det här är ju löjligt...) 
20 ml, kostar 5 kr ;) och är perfekt för att flytta över en del av BodyButtern till så att man får plats med den i väskan :)

Utöver det köpte jag även Eyebrow Fix från... H&M(!)

Eyebrow Fix och deras svarta hårsnoddar är det enda jag handlar därifrån någonsin.
Men dom är också bäst på just dom två produkterna.


Kommentarer
Postat av: nicole

sv:okej låter härligt:D



vad är eyebrow fix bra för?

/Shoppaholly

2010-07-05 @ 17:32:36
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0