IKEA

Man kan...
åka till IKEA Kungens Kurva för att handla ett vardagsrumsbord men komma hem med lite mer.

När jag handlat allt det här så kom jag på... att jag glömt vardagsrumsbordet!

Hade redan ringt en taxi som väntade utanför, så det var bara att panika.
Såhär öde var varuutlämningen:

...och ändå tog det tio minuter innan jag fick ut mitt himla bord :S
(xtra stjärna för dom två personal som sa att det "inte gick att ordna snabbare" och sedan stod och slappade bakom väggen och fikade på något. Tacktack till er ;)

Tur att taxichauffören var hur snäll som helst, väntade och packade och hjälpte till :)

Nu är man hemma och pojkvännen försöker sätta ihop bordet, det går sådär men han är duktig som försöker <3 Har några snickare som back-up eftersom han brukar tröttna ganska snabbt ;) dom kommer i veckan i sådana fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0