Marabou Polka

Man kan...
testa den nya Marabou Polka

Träffade en kompis i affären (Daglivs) som sa att den var supergod. Okej, provningsdax... hmm, helt okej faktiskt. Tror att jag har hål i tänderna förresten :S Den smakar lite som mintkrokanten. Helt okej, fast inget man vräker i sig.

Annars har jag ätit det här idag:

Lunch: Hade inte riktigt tid att äta (tvungen att ta mig till Globen as u kanske vet) och vi har alltid stooor måndagsfrukost på jobbet så man är mätt länge.
Middag: Pizza från igår *lite lat, mycket gott* Marsglass - världens godaste glass? Daim Summer Dream Summer Edition - smakar som päronglass :) Och läsken Rubicon passion, älskar <3
Kvällsmål: (kul ord, lärde mig det på ridlägrena i Skåne ;) Drack upp min sista Rubicon till pizzan så det fick bli cola här.

Hmm, man kanske borde göra en "dagens mat". Får alltid klagomål om att man äter för onyttigt, det skulle ju vara ett bra sätt att hålla koll på om det stämmer =p (orka?) Jaja, det blev ju kanske ingen vidare start då... eller så blev det en jättebra start, beroende av hur man ser på det ;)
Godis är gott? Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0