Mariatorget

Man kan...
åka till en plats man inte besökt på ett tag, nämligen Mariatorget,
för att äta lunch med en kompis.

Först får man gå av i Slussen

för att sedan promenera en bit (det gick ganska snabbt).

På vägen gick jag förbi festvåningen som jag drev för ca 5 år sedan,
men nu såg den ut såhär :(

Det ska tydligen bli en Toni&Guy-butik, lite trist...
Det var roligt så länge det varade iallafall, jag lärde mig sjukt mycket där :)
(världens godaste potatisgratäng hade vi! *älskar potatisgratäng*)

Arash, som jag lunchade med, jobbar som pressekreterare för Röda Korset.
Vi fixade lunchen från ett ställe i närheten där man kombinerar sin egen sallad, satte oss i parken bredvid och catchade upp (det har hänt ganska mycket sen sist!)

Bra lunch!
Råkade sätta oss bredvid en gammal tjejkompis från högstadiet också, Stockholm är litet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0